Halemustafa48 merhaba , ikili test yaptırmak istememiştik biz .. çünkü ne olursa oldun doğuracağım diye karar kılmıştık eşimle ... bu yüzden periontoloji ye gittik . İyiki de gittik . Detaylı şekilde doktor iç organları dahil her şeyi halkında yorum yaptı . Gösterdi . Memnun kaldık . Ve kafamızda da sağlıklı mı diye soru işareti de kalmadı çok şükür 🙏🏻