Ozgeliko şöyle anlatıyım hastaneye ödeme yapmıyorsunuz sadece doktorla iletişim halinde oluyorsunuz ve ödemeyi doktora yapıyorsunuz. Kendisinin bize söylediği doğum için hastaneye gittiğinizde benim hastam olduğunuzu söylüceksiniz yatışınız yapılıcak ve ben gelicem çıkışa kadar sadece benimle muhatap olacaksınız sadece kendisine ödeme yapacağımızı söyledi