Dilara9406 benim oğlum da vardı kolik özellikle mama ve emme esnasında çok zorluyodu ve gazını cikarmamiza rağmen hala agliyodu kusması zaten fışkırır gibiydi doktoruma mesaj attım ve anlattım durumu kadın hemen gel dedi baktı kolik bebek anlattıklarıniza göre dedi ve gaz damlası biogaia başladık birde fitil çok sıkıştığında fitil verdim öyle rahatladı ondan dedim bende