Elif_3434 Normal ded doktor ama bir sıkıntı olur mu . Var mi aranızda bebegi haftasına göre önde olan arkadaşlar. Normal de 21+3 ama ölçüm yapınca 22.6 çıkıyor
annesinin_beybisi Elif_3434 normal bir durum canım benim de bir önde bir haftasinda çıkıyor o her kontrolde değişen birşey. 26 haftalıkken mesela 11 gün öndeydi 28+5 te tam haftasiyla uyumluydu
Sermec27 Elif_3434 canım normalde olabilir gebelik şekeri de olabilir benim oğlum o haftalarda bir hafta önde gözüküyordu nitekim gebelik şekeri çıkmıştı diyete yapmistim doğuma kadar haftasında doğmuştu
EmineDefneGokce Elif_3434 çok normal kızımda hep öndeydi. Geri de olabilir . 30 dan sonra hepsi haftasını yakalıyor
Neseeli Elif_3434 canım normal bir durum bebeğin gelişimi ile alakalı ama 2 haftayı geçememeli benim de o haftalarda 10 gün öndeydi biraz yememe dikkat ettim bugün 37+3 üm ultrasonda 38+0 haftalık çıktı 5 gün ileride çıktı dengeliyorum inşallah ☺️
Ozse54 Normal normal, benim de başından beri 10 gün önden gidiyor 33 haftalığız şuan hatta kafası 2 hafta önden gidiyor biraz koca kafalı bir kız :) bi zaman sonra haftasını yakalıyor, yakalamasa bile sağlık sorunu yoksa önemli değil önden gitmesi korkma 🌸