Sehliye 35 +5 hamileyim bebeğim hareketleri aşır çok azaldı bende aşır panikli olduğum için çok kokrykrum lütfen ne yapmam lazım veya neden hareketleri azaldı bilgisi olan varmı bana Bilgi verebilirsiniz…
Damlademir Sehliye bebek artık büyüdüğü için azalmıştır canım ama yine bir doktora git istersen için rahat eder
_ozlmm Sehliye az önce biri daha post açmış ona yazılanları okudum bebişin alanı daraldığı için az hareket ediyorlarmış o haftalar ve sonrasında ama içiniz rahat etmesi açısından doktorunuza sorun en iyi içinizi rahatlatacak cevabı size verecektir 😇
NurNaz Sehliye belki yeri artık darladigi için eskisi gibi rahat hareket edemiyordum ama bilemedim yinede icinizin rahatlaması için hastaneye gidin yinede
Sehliye Damlademir doktora gittim nts girdim herşey normal dedi ama Bebek büyüdükçe hareketler çok azaldı 33 den sonra çok azaldı önceden çok hareketli olunca bı böyle oldu 2 haftadır
Damlademir Sehliye iyi haber almanıza sevindim rabbim sağlıkla kucağınza almayı nasip etsin inşallah 🧿🙏🏻🌸🥳