nurannee- Kızlar 7+2 hamileyim. Saat başı sanki deliriyorum açlıktan. Acaba gebelik şekeri mi? Korkmaya başladım. Başına gelen varmı
Ayseport nurannee- yok çok normal bi süre öyle oluyor sürekli mide kazınması oluyor yemezsen de mide bulantısı başlıo 12 den sonra geçti bnde
Vera09 nurannee- ilk haftalarda öyle olur ben de biraz aç kalsam bayılacak gibi oluyodum sonra geçiyor ama. Bişeyler atıştırın tansiyonunuz düşüyordur. Fındık fıstık çerez meyve yoğurt ara öğünler yapın
EmineDefneGokce nurannee- çok normal 8. Haftadayım biraz azaldı. Geçen hafta çok kötüydüm yarım saat geçince midem kötü oluyodu başım dönüyodu
Krnn1 nurannee- bende 22 haftadayım. Sabah uyandığımda o kadar aç oluyorşm ki anlatamam. Midem delinecek gibi oluyor dayanamıyorum
Minigim38 Haftaya kadar bulanti kusmadan dolayi yemek yiyemedim. 22 haftaligim suan sürekli biseyler yiyesim geliyor normalmiş bu durum
Burcumut nurannee- ayy aynı beni anlattın cnm 14+4 ama hamile kaldigimdan beri böyleyim sürekli aç geziyorum 😁😬