Merhaba kızlar. 19. Haftamda yaptırdım Ayrıntılı Organ Taramasını fakat Serebeller Vernis net olarak izlenememiştir. Mega sisterna magna görünümü mevcuttur şeklinde bir rapor çıktı. Ve 2 hafta sonra tekrar gideceğiz. Bu şekilde sonuç çıkıp sonra nasıl ilerledi acaba. Başına gelen varsa bilgi verebilir mi 🙏🏻