Ruzgarr ben en başından beri tavsiye üzerine su hastanesi Ümran hanıma gidiyorum doktorum çok ilgili ve istediğim her an arayıp ulaşabiliyorum en ufak bişeyde saat kaç olursa sıkıntı olmuyor ayrıca doktorumun rahatlığı benide çok rahatlatıyor odaya girdiğimde oğlum gelmiş benim diyerek karnımı seviyor ultrasonda her anını renkli resim çekip usb ye aktarıyor biz istemeden eşimde ilgisinden çok memnun hatta onada arada küçük eğitimler veriyor 24 haftalığız birlikte ilerliyoruz ve çok memnunuz çok yoğun bir doktor olduğu için bekleme süreleri sıkıntı acil doğuma gidebiliyor mesela bugün kanamalı bi hasta geldi bana baktıktan sonra doğuma gittiler sırası gelenler doğumdan dönmesini bekledi hastane temiz ve bebek yoğun bakım üniti bulunuyor doğum ücretimde epuduralli 1900 tl konuştuk ama yeni yılda zam gelicekmiş sanırım tabi bizi etkilemicek