Benim ilk gebeliğim 14. Haftada erken doğum olunca salı günü yani 12+5 ye dikiş atıldı en başından ağır iş yapmıyorum ve sürekli yatıyorum Protestan ve yatmanın çok faydası var ve burda çok anne gördüm sizin zamanlarda açıklık olup Progestan düzenli kullanınca riski atlattilarini yazanları hiç stres yapmayın streste tetikler progestanini hiç aksatma ve sürekli insAllah en sonuna kadar gidebilirsin bizlerde insAlah 🥰