Kızlar bugün randevum vardı kontrole gittim daha doğrusu kendim cinsiyet için gittim doktor dedi ki biz cinsiyete bakmıyoruz devlet Hastanesi’nde böyle bir saçmalık var mı bakmiyoruz ne demek ben çok ısrar ettim tamam bir seferlik bakarım dedi hemen baktı kıza benziyor detaylı ultrasona git dedi bu doğru mu yani devlet hastanesi cinsiyete bakmıyor mu ?