esradgn123 benimmdunyamm Ben de hep normal muayenede gördüm Detaylı ultrasonda yüzü dönük pozisyonu uygun olmasına rağmen bakmadı yüzüne Bu organ taraması dediler 😒
benimmdunyamm esradgn123 aman detaylı da devlete gittim perinatolojiye hiç bir yerini göstermedi anca kendi sekretere saydı
ramonun_annesi benimmdunyamm ben de az önce devletten geldim 17+2 olduk biz cinsiyete bakmıyoruz dedi çok ısrar ettim tm dedi hemen baktı kıza benziyor dedi ve gönderdi beni ultrason resmi bile vermedi bana
benimmdunyamm ramonun_annesi devlet öyle ben devlette bir tane iyi doktor bulmuştum ona da 15 haftaya kadar gidebildim sonra klinik açtı özele geçtim bende sadece o doktor cinsiyeti söylüyordu diğerleri kağıt da vermiyor cinsiyete de soylemiuor
ramonun_annesi benimmdunyamm yani devlet hastanesi olsa bile parasıyla işini yapıyor babasının hayrına oturmuyor orda