Kızlar morale ihtiyacım var 5 aydır deniyoruz tık yok🤷🏻♀️ Adetim düzenli bildiğim tek sorun prolaktin yüksekliğiydi ama yalancı da yükseldiği için emin değilim ondan uykusuz ve stresliydim baktırdığımda ondan da yüksek çıkmış olabilir. Denediğimiz ilk ay şubat ayında ciğer gibi parçalar görmüştüm doktorum kimyasal yaşamış olabilirsin yumurtan iyi rahim duvarın ince adetsin diye de olabilir dedi. Beni rahatlatın lütfen daha kaç ay deneriz böyle bilmiyorum ama canım çok sıkılıyor artık. Tavsiyeler verin bana lütfen. Bunu yaptım o ay hamile kaldım deyin bana bişeyler söyleyin 🥺