Aslanpln merhabalar 13 haftalık gebeyim uçakla yolculuk yapacağım 2 saatlik doktorum gidebilirsin dedi ama bazen basınçtan dolayı pıhtı atabiliyor dedi.İkilimde kaldım içime şüphe düştü yani var mı böyle bir durum yaşayan seyahatin bir sakıncası var mı acab?
Selljyy Aslanpln Bende ucakla yolculuk yapmak istedim 2 doktora gittim ikiside gitmesen iyi olur deyince vazgeçtim. Öncelik ikizlerim 👯😍
Mery103 Aslanpln ilk hamileliğim de binmiştim bı sorun yaşamadım canım bu ay sonunda yine binicem doktorum binebilirsin dedi 11 haftalığım şuan
btlbsr Aslanpln 13 ve 31.haftamda uçak seyahati yaptım ikisinde de doktorum sorun olmaz dedi. Elhamdulillah sıkıntı yaşamadık. Doktorunuzun tavsiyesine uyun bence nolur nolmaz allah korusun rabbim hayırlı doğum nasip etsin
Ellia Ben 11 haftalığım canım pazartesi Allah’ın izniyle bineceğim uçağa doktor ile görüştüm varis çorabı giyip ve yarım saatte bir yürüyüş yapman lazım uçağın içinde dedi onun dışında sorun yok dedi .