gozde16_ Haftada koyu kahverengi lekelenmem oldu Doktoruma yazdım. Lekelenme tarzı kanama normal korkma dedi ve progestan 200 mg vajinal fitil yazdı. Yarın gel kalp atışına bakalım tekrar dedi. Sizin nasıl olmuştu? Her şey yolunda mı ne düşünmeliyim ?
Lamraaa gozde16_ bende bugün gittim canım doktor kahverengi akıntıdan değil pembe ve kırmızı akıntıdan kork dedi