Merhaba merak ettiğim bir konu var kişiden kişiye değişebilir tabi ama sizde nasıl acaba ben hamileligimin ilk aylarında surekli mide bulantılarım vardi. Sonradan gecti eimdiye kadar hiç ağrı sorunum olmadi bazıları belim kaşığım bacaklarım karnim ağrıyor yazıyor 37+1 olduk hicbir sikayetim yok bendemi bi sorun var acaba ilk gebeligim bu arada🤣 cok merak ediyorum benim gibi olan var mi arada kasılmalarım oluyor tabi ama dayanılmıcak gibi degil birde ayaklarimin altı ağrıyor onun dışında bel kasık ağrısı yok bu bir sezeryan nedenimi bugün biri sordu agrilarin varmi yok dedim dedi kesin sezeryan olursn 😔