O hamilektede olabiliyo canm ya ben hamileyken dogum yapana kadar ishal olurum her hamileliqimdede ayni oldu malesef kan ilaci kabiz yapar onu kullanirken bile normal degil yani afedersin ishal kivamli oluyo bi arkadasimda tam tersi hep kabizdi onunda badi hemoroidle beladaydi degisik bi durum ben sorduqumda normal demislerdo dgerlerindede hic sormadim bol.bol su iciyorum surekli sivi kaybettiqim icin 😏