Sevdeeeyilmazz Arkadaşlar sonucum çıktı doktora gitmeme daha 1 hafta var anlayan varsa bir bakabilir mi😇
MerveEbru Sevdeeeyilmazz sonucun güzel canım çok çok düşük riskli çıkmış yani negatif bebişinde sıkıntı yok
Sevdeeeyilmazz Ahh çok teşekkür ederim sanaa cok rahatlattın beni :) allah sağsalim kavuştursun inşallah bebeğine 🧚♂️