Minigim38 malum ekonomik şartlar zor ben de şehir hastanesine gittim Kayseri’de. Ama randevu bulmak zaten zor bir de kaç km yol gidiyoruz. Sıram geldi içeri giremiyorum kalabalıktan. Odaya bı girdim, 8-9 kişi içerde. Doktorla asla konuşamadım hemen yattım 3 saniye baktı sıkıntı yok dedi gönderdi. Çıkıp tekrar özele gittik. Saçma sapan bir hal aldı. Mustafa Bertan hocaya gittim, kendisi normalde iyi bir doktor ama adamın başı o kadar kalabalıktı ki resmen ruh gibi olmuştu şaşkın yorgun bitik durumdaydi. Allah yardımcısı olsun yakında istifa eder özele geçer o doktor.