Kızlar benim iki doktorum var biri devlette diğeri özelde .özeldeki doktor regenesis Max yazmisti folik asit ağırlıklı takviye bilirsiniz ilk üç ay kullandım.devletteki doktor da folik asiti artık bırak elenatal2 kullan bunda da tüm vitaminler var ama omega3 ağırlıklı dedi.bende öyle yaptım özeldemi doktor da niye öyle yaptın doğuma kadar regenesis maxa devam onu bırak diyor ay kafam karıştı nolur yardım edin.ikisinde de folik asit var regenesiste folik asit daha çok elenatal2 de de OMEGA ağırlıklı ama folik asit de var ne yapsam ki acaba ben .