Feray_y Bebeğinde gelişim geriliği olup toparlayan oldu mu doktorunuz ne yaptı bu yönde ne gibi bir tedavi uyguladı?
CiCi_BeBe_AnNeSi Feray_y 37 haftalıkken kontrole diye gittim ilk hamileligimde megersem bebekde iki hafta gerilik varmış direk doğum haneye aldirlardi normal doğum denedik olmadı sezeryene aldilardi bilmiyorum belki acele etiler belki toparlardi
CiCi_BeBe_AnNeSi Ozgeozgul valla hatırlamıyorum işte canim aradan üç yıl geçti herhalde uğraşmak istemediler bilmiyorum
Feray_y CiCi_BeBe_AnNeSi iyi yapmışlar demek ki gelişim geriliğinden bebek beslenemiyor diye almışlardır riske girmemek için bana da 30 haftalık bile olsa alırdık dediler ama biz daha çok yolun başındayız işler karışık allahım hayırlı bir yol göstersin