Mervecan13 hayallliiim doktorlar çok umursamaz işte insani korkutan da bu inşallah hafif bi şekilde bebeğe etkisi olmadan atlatirim motive ettiğin için çok teşekkür ederim moralimi duzelttin 🤗
hayallliiim Mervecan13 estağfurullah canm motive değil dogruyu dedim ye iç keyfine bak bebişinle bende 8 haftalık olcam yarın msrtta kürtaj oldum dua et bu evladımı sağlıkla alayım kucagıma
Mervecan13 hayallliiim inşallah sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın bende martta düşük yaptım bi tane de 6 yasında kızım var inşallah bende bunu sağlıkla kucagima alırım hayırlısı olsun inşallah canım💕
Ayayka Mervecan13 ay benimde anti toxoplazma igg 0 anti toxoplazma igm 0,05 Anti rubella igg 35 anti rubella igm 0,12 negatif pozitif falan birşey yazmıyor değerlerden anlayanlar varmı yardımcı olabilir mi 🥹