Ddeva123 Kızlar hamilelikte bu sorunla karşılaşan oldu mu? Yürürken bile zorlanıyorum. Dış hemoroidim oluşmuş. Size nasıl bi tedavi uyguladılar , doğumdan sonra lazerle yakılıyor mu acaba
Haticecebrail21 Ddeva123 bende cok ugrastim hemoroidle hala da yakiniyorum ama elimden geldigince bol su tuketiyorum kabiz kalmamaya calisiyorum.Goruntu acisindan cok kotu gorunuyor makat kismini kapatmis durumda her doktora gittigimde doktor parmagini kremleyip cikann basur memelerini iceri itiyordu ve krem yaziyordu saatlik acisi diniyordu ve tekrardan en ufak bir ikinmada disari cikiyorlar.Suan 34 haftaligim dogumdan sonra ameliyat ile aldirmayi dusunuyorum cunku o zamanlar doktorum ameliyat olacaksin cunku son evredesin kanama oluyor sende demisti kismet olmadi hamile kaldim 🙄
mmihri Haftamdayım ve bende bu hafta bununla uğraşıyorum 😞 umarım geçer. Sıcak suya oturmayı düşünüyorum genital bölgeme gelmeyecek şekilde dayanabileceğim sıcaklıkta suya oturmak iyi geliyormuş
Ddeva123 mmihri bende kronik kabızlık çekiyordum ama hemoroidim bu hfta oldu. Meme başı yapmış ve inanılmaz acıyor. Sıcak su ağrıyı geçirir belki ama o parça nasıl geçecek bilmiyorum:(
Ddeva123 Haticecebrail21 bende de kanama oluyor :( ve görüntü olarak gerçekten çok çirkin. Acaba doğumdan ne zaman sonradan ameliyat olabiliriz . Lokal anestezi mi genel anestezi mi oluyor acaba
Haticecebrail21 Ddeva123 dogum ile ameliyati ayni gun icerisinde yapabiliyorlar.Ablamin da ayni sorunu vardi doktoru genel cerrahla konusup ayni gune denk getirip ameliyat yapacaklardi ablam sonradan vazgecti korktugu icin😄Yalniz kanamali gecenler genellikle sezeryan oluyorlarmis ama ben normal dogum istiyorum🤨bu hafta doktorumla konusacam insallah
Bedriyek Bende çok zorlanıyorum çıkmıyor çıkınca kanamam çok oluyor genel cerrahiye gittim muayene bile etmedi madecassol krem verdi geçmesi için dua et dedi makat çatlağımda vardı resmen memeler de 2 tane kocaman nasıl geçicek bilmiyorum