2626 13 haziranda ikinci sezaryenimi oldum, spinal anestezi ile. Kesinlikle acı hissetmedim ikisinde de. Acı hissetmek pek mümkün değil, belden asağın yok gibi oluyor o derece uyuşuyor yani. Sadece dokunduklarıni hissetmistim ben ama acı kesinlikle yok.😊