nazlihan-55 cook tessekur ederim kuzum.o senin kalbinin guzelligi..Allah bebegini sag salim kycagina almayi nasio etsin insAllah..vallahi hic korkmaya degmiyor zaten..Allah ne nasio ederse o olur.bin sukur bana nasip etdigine🙏🙏🙏 Rabbim sevdigi kullarina guzel melekler yollar.demek ki, ben cok sansliymisim..Anne olmak cok guzel.vee sende tadiniz cikar hamileligin..Allahina emanet et ve insAllah her seh guzel olacak.