melekzehra 1 yıl önce sezeryan Doğum yaptım şuan 31 haftalık gebeyim aynaya baktığımda dikiş yerimde kararma ve kenarlarında morarma gördüm elimi karnıma değdiğimde dikişim ve karnım ağrıyor bu normal mi