Minikcennetim Kızlar 11.haftaya girdim bugün çok şükür ama yüzümde kahverengi bir sürü çiller çıktı annemde gebelikte oluyor ama sende erken olmuş dedi yani rahatsız oluyorum sizce hamilelikten midir
Merhaba3895 Minikcennetim bende 11 haftaya giriyorum aşırı çillendim ben dolu her tarafım :) kesin benimde kız olucak o zaman, 🥰
btlbsr Minikcennetim bebeğin cinsiyetiyle alakalı olduğunu asla düşünmüyorum. Erkek bebeğe hamileyim. Boynum boydan boya benle kaplandı. Benim annemde aynı şeyi söyledi inşallah geçer.
asena0609 Minikcennetim Çil çok doğal ve çok güzel bişey keşke bende çillensem ama esmer olduğum için çillenmem sanırım bence çok doğal bi güzellik rahatsız olma 😊
3818207 Minikcennetim güneş kremi kullanmanız gerekiyor doktorum her kontrolümde söylüyor yüzüne güneş kremi sürmeden çıkma diye baştan beri hep kullanıyorum çok şükür yüzümde hiç bir değişim leke vs hiç bişey yok 33+2 yim (solante marka kullanıyorum)
Zeynep0607 Evet canım benim de oldu malesef çillendim bebeğim kız herkes kız annenin güzelliğini alır derdi de inanmazdım valla doğruymuş 🙄
Minikcennetim Zeynep0607 ay anneme de söyledim hani hamilelik insanı güzelleştirirdi şu yüzüme bak dedim annemde aynı lafı söyledi bakalım nasip sonra geçer inşallah çok çıktı çünkü🥲
Yetersukrbck_0618 Zeynep0607 ben de 10. Haftaya girmek üzereyim benim yüzümde aynı cinsiyet kız mi oluyormuşş 😄🤭 hadi inşaallah 😄
Zeynep0607 Yetersukrbck_0618 ilk gebeliğimde böyle olmamıştı yüzüm malesef dünyaya getiremedim ama yüzümde bir güzellik vardı anlatamam sanki fondöten sürmüşüm gibi duruyordu😁 Ama bunda günden güne çirkinleştim😁
Minikcennetim asena0609 yani canım bebeğim sağlıklı olsunda şükür ama her yerde çıkınca çoğalacak diye korktum🥰🥰