Arkadaşlar selam
Bu hafta çalışabilir raporumu aldım.37 haftam tam 5 Ağustosta bitiyor.Bu ayda 31 çekiyor biliyorsunuzki.
Doğum sonrası ödeme için yasa diyorki son üç brüt maasın ⅔ kadar ödenek verilecektir.
Benim burada yatacak olan maaşım brüt varsayalım 5 bin olsun. Mayıs haziran temmuz ortalaması 5 binden bes bin mi ödenek alırım. Yoksa Ağustos un ilk bes günü mü ortalamaya katılır.haziran temmuz agustos bes gun seklinde. Cunku o zaman bes günlük sürecte ay dolmadığı için 5 bin degilde bin yatacak yatacak.5 bin 5 bin bin ücünün ortalaması düşük olur baya.
Yani tam aya göre mi günlüğe göre mi hesaplanıyor ödenek biliyor musunuz?