Öncelikle merhaba ilkkez foruma başlık açıyorum ama en sevdiğim şey burda doğum hikayeleri okumaktı motive ediyordu beni. İkinci kez anne olma serüvenimden bahsedicem sizlere. İlk bebeğimi 40+1 de doktorun doğumu rahiöm yumuşatıcı ilaçla başlatmasyla kızımı kucağıma aldım. Bu kezde oğlum için aynı şeyi yaptık. 39+5 de sabah hastaneye yatışımı yaptık 3 cm açılmam vardı epidural istedim ilk doğumumdada istemiştim ama geç takılmış işe yaramamıştı. Epidural takıldı ama ilacı sancılar çoğalınca veririz dedi ebe çünkü sancılarım adet sancısı gibiydi sonra doktorum geldi baktı açılma 4 cm dedi sancım hala adet sancısı gibi suyumu patlattı bebek kanala yerleşsin dedi. Suyu patlattıktan sonra sancılar biraz çoğaldı hemen eşime ebeyi çağırttım epiduralden ilacı verin dedim ilacı verdiler sancılar çoğaldı ama ben ilaç sayesinde çok rahattım nst bağlandı 40 dk yatıcaksın dedi ebe 40 dk boyunca sancılar geldi gitti ama zorlamadı. Sonrasında nst bitince çıkarmaya geldi ama ben baskı hissediyodum ebeye söyledim büyük tuvaletm gelme baskısı var dedm oda alttan baktı ve açılma tam doğumhaneye geçelim dedi ben şok oldum 40 dkkada nasıl olur üstelik sancıları çok az hssediyorum. Doğumhaneye geçtik ama ben erkenden çatala çıkmak istemedim. Beni çok ıkındırmayın dedim tamam yürüyelim burda dedi orda yürüdüm sancılar geldi gitti ama ben iyiydi im baskı iyice çoğalınca çıktım artık çatala doktorum geldi ıkınmamı istedi sancı geldikçe 3 yada 4 kez ıkındım ve bebeğim geldi harika bi doğumdu herşeyden önce sancıları minimum hssettm doğum çok kısa sürdü herkese tavsiyem epidural almaları sancıları o kadar çekmeye gerek yok kesinlikle iyiki evde sancımı beklememişim. Bu arada Bebeğime hamileyken hep minyon bebek demişti doktorum ben beslenmeme çok dikkat ettim doğumdan 3 gün önce 3100 kilo dendi 3440 gr doğdu oğlum. Hamilelikten beni en çok strese sokan doğumdu ama geldi geçti anın tadını çıkarın herkese kolay doğumlar dilerim.