Betullyillmazx Kızlar bugün bebeğim çok hareketsiz dünde hafif hareket ediyordu. Çoğu kişi normal yeri daraldı diyor lakin korktum da. Çikolata yedim sola yattım biraz az hareket ediyor. Doktoruma gideyim mi yoksa bu haftalarda normal de ben mi evhamlandim
Ask_hosmus Betullyillmazx doktorunu bilgilendir gel derse gidersin için rahat değilse hemen gidebilecek durumdaysan git
asli_g01 Betullyillmazx Canım o haftalarda bende bi iki gün aynı durumla karşılaştım. Hareket ediyodu ama eskiye nazaran daha ağır ağırdı korktum. Doktora gitmedim buralarda yerinin daraldığını yazdılar ve en azından hareket hissediyodum azda olsa kendimi dizginledim. Stres yapma sakın bi iki güne düzeliyo :) ama hiç bi şekilde saatlerce hareket hissetmezsen hastaneye git.