Kızlar 37. haftalık hamileyim. Normalde aktif olarak araç kullanmıyorum gerek duymadıkça. Hamilelikte de neredeyse hiç oturmadım direksiyona ama bu cumartesi kullanmam gerekiyor. Stres yaparım diye korkuyorum ayrıca göbüş de bayağı büyüdü füze gibiyim. Kullanamam gibi geliyo sanki. Siz kaçıncı haftaya kadar araç kullandınız veya kullanabildiniz mi?