Yarenay şu piyasada giyim mağazası açmak çok mantıklı değil sanki. Enflasyonla insanların maaşı kuş kadar kaldı. Yiyecek, kira derken paraları bitiyor bu yüzden en çok fedakarlık yapılan, vazgeçilen giyim oluyor. Çevremde sürekli kıyafet alan insanlar şu an ayda bir parça ya da iki ayda bir kıyafet alır oldu. Siz bilirsiniz yine de.