Merhaba kızlar . Bugün doktor kontrolüm vardı 38+1 deyim. Doğum şekli olarak büyük ihtimal normal doğum gözüküyor ben ve doktorumda normalden yanayız . Bebeğim de baş gelişi pozisyonda. Bugün doktor bayramdan önce dogurtalim mi seni dedi. Haftaya salı günü gel çatı muayenesi yaparız suni sancı veririz deneriz bakarız felan dedi o gün karar veririz dedi . Bende birşey diyemedim tm dedim ilk gebeliğim ve korku heyacan hepsi var bende 🙈 ne dicegimi ne yapacağımı bilemedim. Nstye girdim sancım felan da yoktu bebeğimin gelosimi de gayet iyi onda da bir sıkıntı yok . Bayram için doktor 3-4 gün yokmuş acaba gitmeden dogurtayim diye mi öyle söyledi bana . Tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi bana . Umarım doğru ifade edebilmişimdir kendimi🤗 suni sancı için iyi değil diyorlar bende korkuyorum normal kendi sancimla olsun istiyorum ama haftaya bunu doktoruma söyleyeceğim