heleninannesi06 Doğum yaptım ankaradaydim kızım 2 aylık oldu yeni geldim Adana’ya burası cehennem gibiiii nasıl giydiriyorsunuz bebisleri iç zibiniyla bıraktım üşür mü korkuyorum 🥺
Derya heleninannesi06 adanada değilim bende yazlık bölgede yaşıyorum yalovada cehennem gibi full zıbın giydiriyorum yatarken bile evlerin içi bile gece sıcak olduğu için uyuduğumuz odanın camını kapatıyorum esmesin diye zıbınla yatırıyorum
Niss1 heleninannesi06 Kendi giydiğiniz kıyafetin bir kat fazlası olarak düşünün 2 aylık olduğu için henüz çok küçük sadece zıbınla usuyebilir altına kısa şort tarzı bir şey giydirebilirsiniz☺
Miray31 heleninannesi06 bebekler sicaklamayi bilmezler uzun kollu zıbın ve uzun pijama giydirebilirsinz bebek açık giyindirmeyi üşütür birde
Aslaninannesi01 heleninannesi06 geçen sene Ağustos’ta doğum yaptım Osmaniye’deym iki günlükken bile tek zıbınla duruyordu çok şükür hiç hasta olmadı şuan 10.5 aylık yine tek zıbınla suyu çıkıyor yavrumun
mimar_anne Canım bende Adanalıyım ben daha doğum yapmadım ama çevremdeki herkes zıbın giydirdi yazın hiç bir şey olmadı zaten aşırı sıcak oluyor istersen bi şort giydirirsin ekstra ama biz sıkıntısını hiç yaşamadık