Bende nezaman ikinmam gerektiğini bilemedim o ıkınma hissi gelmedi bana ,doktorum elini karnıma koyup ikin demişti bebek iterken kendini ,karnım yumuşayınca da nefes al dedi arada belki 5 saniye vardı doktorumun tarifi ile doğru zamanda ikindigim için kolay doğumum olmuştu