nnnaaz al benden de o kadar annem yürüme artık daha çok şişiyor diyor bende şaşırdım. Bugün dışarı çıktım oturdugum yerde şişti. Kalktım yarım saatte bir yürüdüm geldim. bileklerim mosmor olana kadar şişti yürüdükçe. yapmasam gam yemem de yapmama rağmen böyle 🤷🏼♀️ muayeneye gittiğimde sorucam bisi yok derse muhtemelen bünye yapıyor. Ona da yapacak bisi yok hayirlisiyla doğumdan sonra iner inşallah 🤲