Kızlar 19+5 günlük ikiz bebislerime gebeyim. Bu hafta başı itibariyle bacak ve ayak şişmelerim başladı üstelik baya baya şişiyor. Şişmesin diye tuzu kestim, ayaklarımı yukarı kaldırıp yatiyorum ve ödem toplamayayim diye de yürüyüş yapmaya dikkat ediyorum ona rağmen sis. Acaba sizlerde kaçıncı ayda başladı bu sislik ve sismemesi için daha ne yapmam gerekir bir de sismesinin ödem harici başka bir nedeni olabilir mi ?