180720 İlk gittiğimde tek kese vardı sanırım 4+3 falandım. Bir hafta kalp atısını belki duyarız diye gittim iki kese oldugunu öğrendm😅 6+2 de ikisininde kalp atışını duydum çok şükür. İkiz olduğunu öğrenmek bambaşka tarifsiz bir his. Sevinç, mutluluk, yetememe korkusu, endişe hepsini aynı anda yaşadım o an