Bizim Haziran da randevumuz vardı rutin kontrol doktorumuzdan kalça çıkığı ultrason istemiştim ama o gün çok yoğundu çektiremedim sonrasında da bir takım olaylar oldu gidemedim. Çok geçmeden yaptırmak istiyorum ama doktor giriş yapması lazımmış. Şuan 48 günlük kendi doktorumuz tatilde pzartesi başka bir doktora görünmek istiyorum. Bunun bir haftası ayı var mı Pazartesi çok mu geç olur bilgisi olan varsa yardımdı okurlarsa sevinirim