Deletedmom21662 cigdem4154 hastaneye gittiğimde suyum gelmişti ilk doğumda açılmam sıfırdı sonra suni sancı aldım 6 saat içinde doğumum oldu
Merve_tna cigdem4154 olur inşallah endişe etme ben 1.5 haftadır 1 cm açılmayla duruyorum 39+3 üm pazartesi artık suni sancıyla doğurcam 🙄
EmineDefneGokce cigdem4154 ama bende azda olsa suni sancı ile desteklendim. Çünkü kendi sancım bebeğin doğmasına ve açılmanın ilerlemesine pek bi katkı sağlamadı sağlamazdı da düzensizdi