Benimennembirmelek https://resimyukle.io/r/iVEapiJome Kızlar daha önce post açtım ama kimse bakmadı lütfen bı bakın 17. Haftamda perinatolijiye gittim orda 4 tane doktir vardı dördü de kız dedi 19 haftamda gittim başka bı doktor su ben erkeğe benzettim ama perinatoliji dediyse kızdır dedi sizce kızmi erkek mi ☹️
Talihimyokbahtimkara Benimennembirmelek Kız ben bebek hangisi onu anlayamadım sjsjsjjs ama tahmin ettiğim şeyse ve ince bi çıkıntı varya ona erkek dedilerse olmayabilir çünkü o çıkıntı çok yukarda sanki pipi o kadar yukarda olur mu🤣
Benimennembirmelek Talihimyokbahtimkara https://resimyukle.io/r/0BHRet5m6A kırmızı olan bacakları 😂. KIZLAR BURAYA BAKIN ❗❗❗
Annekusumm Benimennembirmelek bencede pipi o kadar yukarda mi olurkii 😊 kordonda olabilir o baska bi doktora daha gdin bence onun dediqini baz alın 😊
Annekusumm Benimennembirmelek benim bi tane oglum var ama ultrason resminde boyle gormedim hic doktor erkek demisti normal yatarken bi fotosunu vermisti 😊