Anne9283 Kızlar 19 haftalığım. Akşamları yemekten sonra aşırı şiş oluyorum karnım çatlayacak gibi oluyo yerimden de kalkamıyorum normal mi sizce ? Yemekte normal yiyiyorum hatta ekmek bile çok yemiyorum
Bguzeel Anne9283 23 haftalığım ve hala öyle midem bazen öyle şişiyor ki ve ağrıyor ki 🥺 aşırı huzursuz ediyor bknz:mesela bugün 😣 yediğim bişeyde yok korkumda yiyemiyorum da. Ama olmadık bi anda şişiyor ağrısı vs cabası işte. Bebeler için çekiyoruz napalımdı😄
[silindi] Anne9283 bende ayni durumu yaşıyorum gazdan oluyor doktor düzenli olarak tuvalete git ayıptır söylemesi gaz çıkarmaya bak demişti cunku gebelik basinda cok oluyormuş vücut adapte olmaya calisiyor ya bebek büyüdükçe organlar çekiliyor buda gaza neden oluyormu ee bide yemek te yiyince bomba.
Merveofs Benim de öyleydi karnım öyle şişerdi ki o zamanlarda sunan 33 haftalığım o kadar karnım yok yani. Muhtemelen o zamanlar gazdan falan sisiyordum ve ağrılarım da hem ondan hem de bebek büyüdüğü için karnım veriliyordu ondan kaynakliydi
Anne9283 Merveofs Merveofs evet bende de aynısı oluyo korkuyorum neden oluyo diye öyle çok yemek de yemiyorum demek ki normal