Myhoney ben hem jel hem progestan ağızdan alıyorum. Gecen hafta uzun yola cıkacaktım o yüzden dr verdi ikisini bir. Önceden sadece jel kullanıyordum 10. Haftadayım. Yola cıkacagım için agızdan da basladı dr. 12 ye kadar kullanacam eger birden kesilirse kanama olabilir demişti