Ipeek-16 Merhabalar, doktorunuz balık yağı takviyesi veriyor mu kaçıncı ayda başladınız ve neler kullanıyorsunuz??
_ozlmm Ipeek-16 ben balık yiyemediğimi söylediğim de verdi 12. Haftamdan beri ocean mummy kullanıyorum takviye olarak
Ipeek-16 _ozlmm Bende yiyemiyorum ama söylememiştim doktorum da vermedi inşallah geç kalmamışımdır 24 haftalık
_ozlmm Ipeek-16 benim de belki demek aklıma gelmezdi de doktorum kendisi dedi yiyemiyorsan söyle takviye başlayalım diye
Ormanmeyveli Ipeek-16 Geç kalmadınız son 3 ayda bebek en çok omega ihtiyacı oluyor beyin gelişimi için şimdi başlarsanız hiç sıkıntı olmaz. Ben de 14. Haftadan beri kullanıyorum ocean mumy
Tubiiiiif Ormanmeyveli herkes hamilikte ocean mumy kullanıyor banada ocean 500 mg verdi balık yag doktor farkeden birsey varmı acaba
Ormanmeyveli Tubiiiiif Aslında ikisi de aynı ocean mumy içeriğinde omega dışında bir sürü daha vitamin var. Sizin kullandığınızda sadece balık yağı var