Balrengii Kizlar hep burda bu post açılınca derdim ki o günleri görecek miyim zaman nasıl geçecek, valla nasıl geçti zmaan anlamadim içimizde bi mucize büyüyor, aynı zmanada da 3. Trimester da beni neler bekliyor diye dusunmeden edemiyorum 🤭
Azze Balrengii Allah sürecini sağlıkla tamamlatmayı nasip etsin inşallah☘️ Bende fazlaca miğde yanması oldu ve hareket kısıtlılığı yaşıyoruz artık normal olarak ani hareketlerden kaçın mutlaka miğde yanmalarında soğuk süt çok iyi geliyor ve uykusuzluk gerçekten yaşıyoruz bebek büyüdüğü için 🌸
tazebiranne_hg04 Balrengii 3. Trimester ağırlaştığınız yattığınızda kalkmak istemeyeceğiniz bir dönem 30 a gelmeden kıyafet ütü vs bitirin çok zor oluyor şuan yemek yapmak iş yapmak temizlik yapmak 😅
Balrengii Azze amin amin hepimiz çok güzel hamilelikler geçiririz inşallah 🤲evet mide yanmalarim başladı bile 🥲😅