Merhaba şuanda 30 haftalık hamileyim bebeğimin boynuna bi kat kordon dolanmış tabi böyle olunca bi ihtimal sezeryan olma olasılığı ortaya çıkıyor normal doğum istiyodum tabi öncelikle sağlıklı olması ama ,
Sorum şudur ki;
-Spinal sezeryan olanlar acaba sonradan bel fıtığı olma riski mi oluşuyor ?
-Sezeryanda tavsiyeleriniz nelerdir ?
-Sizce hangi yöntemle sezeryan olmalıyım?
Eğer gerekirse sezeryan olmam şimdiden teşekkür ederim cevaplar için☺️