Snm123 Canım bende daha fazlaydı diye hatırlıyorum hatta kimyasal gebeliğim de de 20 mm di doktor çok iyi birşeyler olabilir demişti değerimin yükselmesini bekliyorduk hatta ama kimyasala döndü. Hatırladığım kadarıyla 12 mm üstüne güzel diyorlar doktorlar ama yine de arastirmani tavsiye ederim