İlk doğumum da göğüs ucu acısından ne çektiğimi bi ben bi Allah bilir. Benimki bildiğiniz bi göğsümün ucu parçalanmıştı aşırı yanma yapıyordu heleki bebeğim kavrarlen canımdan can gidiyordu. Kullanmadığım şey kalmadı en sonunda o göğsümü makineyle sağarak boşalttım ve iyileşene kadar öyle devam ettim. Diğer göğsümlede emzirdim. Düzelmişti sonrasında iki göğsümüde emzirmiştim.
Bana hep doğumdan çok önce göğüs uçlarını kremle yağla hazırlasaydın böyle olmazdı dediler şimdi 2. Hamileliğim var bu sefer bide böyle denicem 🥰