Royem62 merhaba 2 kimyasal 1 kürtajım var bi kere daha bekledik seninle gebe kaldım ama kimyasal yaşadım kısmet olmadı çok üstüne düşmeyecem bu ay ama yine beklicem kendime 5 ay zaman tanıyorum hayırlısı olsun bat 21 temmuz ve 27 si doğum günüm tam o gün test yapmayı düşünüyorum