Kızlar merhaba 19 haftalık gebeyim iki gündür burun ağrısı vardı malesef içi yara oldu bu sabah uyandım Boğaz’ımın sağ alt tarafı da şişmiş daha önceki gebeliğimde üşütünce şişmişti yine doktor o zaman kör sivilce yaralar da şişirir lenfleri demişti de ne yapsam bu durumda evde ağrısı dayanılmayacak gibi değil de işte artarsa diye korkuyorum 😔 yaşayan oldu mu