Aysegullllae Ahhh ahh benımde 19 Temmuz olacaktı 2 haftada öndeydi gelişim olarak doğum pozisyonunu almıştı çatım müsait haftalık kontrole gidiyoruz geçen cuma herşey değişti önceki haftaya göre hiç gelişmemiş plesanta bebeği beslenemeye başlamış boynuna bir tur kordon dolanmış kalp atılı önceki haftalara nazaran daha düşük yarın tekrar kontrole gideceğiz çarşamba doğumu başlatacağım dedi doktor riskleri düşününce ailece sezaryen olmasına karar verdik çünkü hem kendi sancımla başlatılmayacak hemde kordon ve kalp atışı yüzünden saatlerde sancıdan sonra sezaryene dönme ihtimali çok yüksek gerçekten bebek kendi karar veriyor ne zaman geleceğine 🤷🏻♀️